Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. VŠE O NÁKUPU
  3. Poškození zásilky přepravou
Poškození zásilky přepravou

V případě poškození zásilky vlivem přepravy postupujte dle uvedených pravidel.

 

Při viditelném poškození zásilky nezapomeňte při přebírání uvést záznam o poškození do přepravního listu řidiče. Pokud Vám toto nebude chtít řidič umožnit, nikdy zásilku nepřebírejte!

V případě, že je zásilka viditelně neporušena, avšak po rozbalení zjistíte, že zboží je mechanicky poškozené, ihned, nejpozději však do 2 pracovních dnů, informujte odesílatele o poškození.

!!!Při nedodržení tohoto termínu nelze reklamaci kladně vyřídit!!!

K tomuto bude po Vás vždy vyžadováno číslo zásilky uvedené na etiketě PPL CZ s.r.o. nebo České Pošty.

Poškozené zboží včetně poškozeného obalu vyfoťte, se zbožím dále nemanipulujte, nikdy nelikvidujte obal a vyčkejte dalších pokynů ze strany odesílatele nebo doručující společnosti.

V případě nedodržení těchto pravidel nebude možné reklamaci kladně vyřešit. V případě jakýchkoli dotazů kontaktujte naši zákaznickou linku 608896067.

 

 

© Powered by https://www.praktickyobchod.cz 2013 - 2018 - Praktický obchod CZ nabízíme vše pro zahradu,  dílnu, domácnost, kuchyň i koupelnu, hobby, hračky, sport a trampolíny, a mnoho dalšího... 

 

 

      naše značky

 

 

 

                    

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.