S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

 

 

 

 

Nakupujte bezpečně

 

 


 

 

spolupracujeme:

 

TOPlist infopanel

Podporuje mojeID

» Poškození zásilky přepravou

V případě poškození zásilky vlivem přepravy postupujte dle uvedených pravidel.

Při viditelném poškození zásilky nezapomeňte při přebírání uvést záznam o poškození do přepravního listu řidiče. Pokud Vám toto nebude chtít řidič umožnit, nikdy zásilku nepřebírejte!

V případě, že je zásilka viditelně neporušena, avšak po rozbalení zjistíte, že zboží je mechanicky poškozené, ihned, nejpozději však do 2 pracovních dnů, informujte odesílatele o poškození.

!!!Při nedodržení tohoto termínu nelze reklamaci kladně vyřídit!!!

K tomuto bude po Vás vždy vyžadováno číslo zásilky uvedené na etiketě PPL CZ s.r.o. nebo České Pošty.

Poškozené zboží včetně poškozeného obalu vyfoťte, se zbožím dále nemanipulujte, nikdy nelikvidujte obal a vyčkejte dalších pokynů ze strany odesílatele nebo doručující společnosti.

V případě nedodržení těchto pravidel nebude možné reklamaci kladně vyřešit. V případě jakýchkoli dotazů kontaktujte naši zákaznickou linku 608896067.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ