Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 199 Kč
skladem ANO
naše cena 99 Kč
skladem ANO
naše cena 899 Kč
skladem ANO

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 250 Kč
skladem ANO
naše cena 499 Kč
skladem ANO
naše cena 3 359 Kč
skladem ANO

 

 

 

 

 

 

Nakupujte bezpečně

RYCHLÝ KONTAKT

Praktický obchod CZ
Tovární 653
373 12 Borovany
tel: +420 608 896 067
napište nám

VŠE O NÁKUPU » Poškození zásilky přepravou
Poškození zásilky přepravou

V případě poškození zásilky vlivem přepravy postupujte dle uvedených pravidel.

 

Při viditelném poškození zásilky nezapomeňte při přebírání uvést záznam o poškození do přepravního listu řidiče. Pokud Vám toto nebude chtít řidič umožnit, nikdy zásilku nepřebírejte!

V případě, že je zásilka viditelně neporušena, avšak po rozbalení zjistíte, že zboží je mechanicky poškozené, ihned, nejpozději však do 2 pracovních dnů, informujte odesílatele o poškození.

!!!Při nedodržení tohoto termínu nelze reklamaci kladně vyřídit!!!

K tomuto bude po Vás vždy vyžadováno číslo zásilky uvedené na etiketě PPL CZ s.r.o. nebo České Pošty.

Poškozené zboží včetně poškozeného obalu vyfoťte, se zbožím dále nemanipulujte, nikdy nelikvidujte obal a vyčkejte dalších pokynů ze strany odesílatele nebo doručující společnosti.

V případě nedodržení těchto pravidel nebude možné reklamaci kladně vyřešit. V případě jakýchkoli dotazů kontaktujte naši zákaznickou linku 608896067.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ