S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

 

 

 

 

Nakupujte bezpečně

 

 


 

 

spolupracujeme:

 

TOPlist infopanel

Podporuje mojeID

» Jak nakupovat
Jak nakupovat

Jak nakupovat

JAK NAKUPOVAT V SÍTI INTERNETOVÝCH OBCHODŮ "Nákupy bez hranic"

 

  • ÚVOD
  • JAK SE ZAREGISTROVAT
  • JAK NAKUPOVAT
  • JAK VYHLEDÁVAT
  • ZPŮSOB PLATBY
  • TYPY PŘEPRAVY A PLATBA ZA PŘEPRAVU
  • OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Úvod

Internetové stránky www.praktickyobchod.cz jsou jedním z několika e-shopů naší společnosti.

 

Jak se zaregistrovat

Je registrace povinná?
Registrace povinná není, můžete nakupovat i bez ní,  zaregistrování Vám však při příštím nákupu ušetří čas s  vyplňováním dodacích údajů. Anonymně se můžete libovolně pohybovat po celé internetové prodejně,  můžete si prohlížet a vybírat zboží, klást je do nákupního košíku,  upravovat počty kusů v nákupním košíku atd., pro dokončení závazné objednávky je vyplnění jména, příjmení, dodací adresy, e-mailové adresy a telefonního čísla nezbytné.

Registrace nového zákazníka
V levé horní části úvodní stránky našeho obchodu naleznete ikonku "Nová registrace".  Po kliknutí na toto tlačítko se vám v prohlížeči zobrazí formulář.  Prosíme o pozorné vyplnění všech povinných údajů označených hvězdičkou   (jméno a příjmení, telefon, e-mailová adresa, dodací adresa a Vámi zvolené přihlašovací heslo). Pokud chcete zboží  pravidelně doručovat na jinou adresu než je výše uvedená, vyplňte adresu  dodání, kromě toho můžete u každé objednávky změnit adresu dodání přímo  v objednávkovém formuláři, aniž by to mělo vliv na data uvedená při  registraci. Pokud se registrujete jako firma, je nutné vyplnit jméno  firmy, IČO a DIČ.

Jste již zaregistrováni?
Stačí se přihlásit Vaším přihlašovacím jménem a heslem, případně přes Vaše ID.

Chcete změnit registrační údaje?
Registrační údaje včetně hesla si můžete po přihlášení se do obchodu změnit ve formuláři.

Zapomněli jste heslo?
Po stisknutí tlačítka "Přihlásit se" (v levém horním rohu) a následném kliknutí na text ZAPOMENUTÉ HESLO, vložení e-mailové adresy zadané při registraci je možné požádat o zaslání zapomenutého hesla. Heslo Vám bude zasláno na uvedené e-mail.

Jak nakupovat

  1. Obchod je koncipován tak, aby prohlížení, vybírání a nakupování  zboží bylo jednoduché. Dále je uveden postup pro úspěšné prohlížení a  nákup zboží.
    V lévé liště úvodní stránky jsou jednotlivé kategorie zboží, po jejich rozkliknutí získáte přehled produktů v jednotlivých kategoriích. Každé zboží má pod fotografií produktu tlačítko, kde je zobrazen košík  s textem „KOUPIT“. Po jeho stisknutí vložíte zboží do košíků
  2. Prvním krokem je nalezení výrobku, o který máte zájem. K nalezení  výrobku jsou připraveny tři způsoby vyhledávání. Popis vyhledávání je  uveden v odstavci „Jak vyhledávat“.
  3. Po vyhledání výrobku si můžete prohlédnout podrobnější informace k  danému výrobku stisknutím názvu výrobku, nebo kliknutím na fotografii. Přidání výrobku do košíku provedete stisknutím tlačítka  „KOUPIT“ (jak v seznamu výrobků, tak v detailu výrobku).
    V této chvíli nejde ještě o závaznou objednávku. Výše popsaný postup  můžete opakovat pro výběr dalších výrobků. V případě, že si přejete  objednat více kusů daného výrobku, proveďte upřesnění počtu kusů v  košíku.
  4. Je-li Váš výběr výrobků ukončen, zkontrolujte obsah „Stav nákupu/nákupního  košíku“ v levé horní části obrazovky. Do obsahu košíku se dostanete po každém přidání zboží do košíku  nebo kliknutím na tlačítko „KOŠÍK“
  5. V nákupním košíku si můžete prohlédnout jeho obsah a případně  provést úpravu počtu kusů daného výrobku v košíku, resp. odebrání výrobku  z košíku.
  6. Poté přistupte ke zvolení způsobu dopravy, způsobu platby a klikněte na tlačítko objednat. Tím se dostanete na další stránku, kde zadáte osobní údaje a dodací adresu. Po překontrolování všech údajů  můžete objednávku potvrdit a učinit tím závaznou objednávku.

Jak vyhledávat

Pro snadné prohlížení a vyhledávání výrobků jsou připraveny následující dva způsoby vyhledávání.

Postupné vyhledání pomocí třídění výrobků v levé liště obchodu.
Výrobky jsou rozděleny do základních kategorií. Po stisknutí tlačítka  příslušné skupiny výrobků se rozbalí podrobnější třídění výrobků.  Obdobně postupujete až do zobrazení seznamu hledaných výrobků.

Full-textové vyhledání.

V levé horní liště obchodu je pole „HLEDÁNÍ“. Po  vyplnění hledaného řetězce stiskněte tlačítko „OK“. Následně se  zobrazí výrobky vyhovující zadanému hledání.
Příklad: Pro vyhledání trampolíny použijte následující zadání: „tra“, „tram“, „tramp", „trampolína“, …

Způsob platby

V internetovém obchodě jsou následující volby způsobu platby za výrobky:

Při předání zboží
Platba v hotovosti při převzetí výrobku od České pošty (dodání poštou  na dobírku) nebo při převzetí výrobku od pracovníků společnosti  Dílna-domácnost-zahrada.

Bankovním převodem (č.ú. 214080843/0600)
Výrobek Vám bude dodán (předán kurýrovi) po připsání platby na účet  naší společnosti. Prosíme o přesné vyplnění příkazu k platbě,  především čísla účtu a variabilního symbolu (číslo Vaší objednávky).

Typy přepravy a platby za přepravu

Výrobky jsou dodávány jedním z následujících typů přepravy:

Balíková přeprava Objednaný výrobek je zabalen a  předán přepravci společně s příslušnými dokumenty. Balíky jsou přepravovány  následujícími přepravci:

PPL
Zásilku vám doručí zásilková společnost PPL a to následující pracovní  den od podání zásilky. Než k vám přijede dodávka PPL, bude Vás řidič sám  kontaktovat na uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze  zásilku. Standardní čas doručení je 8-18 hodin.Přibližný harmonogram  doručení na Vaše PSČ můžete zjistit na www.ppl.cz. Konkrétní zásilku je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.

Nebudete-li zastiženi, spediční firma Vám zanechá  ve schránce oznámení a můžete spediční službu sami telefonicky  kontaktovat nebo tak učiní přímo spediční služba a domluvíte si nový  termín dodání. Popřípadě si můžete vyzvednout zásilku osobně, pokud je  to pro vás výhodné, v příslušném regionálním depu (po telefonické  domluvě).

 

Česká pošta
Zásilku vám doručí Česká pošta a to následující pracovní den od podání zásilky. Průběh doručování zásilky můžete sledovat na https://ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php

Nezastihne-li vás doručovatel na uvedené adrese, uloží Vám do  poštovní schránky Oznámení o uložení zásilky na pobočce České pošty, kde  si ji můžete do 7 kalendářních dnů vyzvednout. Máte také možnost  požádat o opakované doručení uložené zásilky běžnou doručovací pochůzkou  na určitý den


Převzetím v sídle firmy
Viz. Doprava - osobní převzetí (převzetí zboží je možné vždy až na základě výzvy k vyzvednutí)

Ochrana osobních dat

Osobní data (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail,  bankovní spojení popř. IČO, DIČ atd.), která jsou součástí objednávky  nebo nám byla sdělena během registrace zákazníka jsou společností  Domácnost-dílna-zahrada považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití.  Společnost Domácnosti-dílna-zahrada údaje o zákaznících zásadně nesděluje třetím  osobám, kromě těch které se přímo podílejí na vyřízení objednávky  zákazníka (banky, pošta či speditér a pod.) a to pouze v nutném rozsahu.


NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ